دومین جلسه هم‌اندیشی سال ۹۹ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های ايمني

دومین جلسه هم‌اندیشی سال ۱۳۹۹ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های ايمني و مهندسی حریق استان تهران

هم‌اندیشی برای رفع موانع و تنگناها

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های ايمني و مهندسی حریق استان تهران برگزار کرد

 

دومین جلسه هم‌اندیشی سال ۱۳۹۹ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های ايمني و مهندسی حریق استان تهران

دومین جلسه هم‌اندیشی سال ۱۳۹۹ فعالان حوزه صنعت ساختمان و صنایع در تاریخ ۱۲ خردادماه با حضور دکتر اقبال شاکری، نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و اکثریت اعضای این انجمن صنفی در سالن اجتماعات انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های ايمني و مهندسی حریق تشکیل شد.

 

دومین جلسه هم‌اندیشی سال ۹۹ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های ايمنيدر این جلسه هم‌اندیشی که به میزبانی انجمن ایمنی و مهندسی حریق برگزار شد، مدیران و نمایندگان تشکل‌های صنعت ساختمان و صنایع حضور داشتند. در ابتدای جلسه مهندس مجتبی حاجتی، رئیس انجمن ایمنی و مهندسی حریق با طرح برخی مشکلات و موانع کسب‌وکار در شرایط تحریم و پساکرونا، سیاست‌گذاری و اقدامات گذشته مجلس را متناسب و منطبق با سیاست‌های اقتصادی و نام‌گذاری سالیان اخیر توسط مقام معظم رهبری ندانست و تأکید کرد: در راستای نیل به شعار جهش توليد، خواستار عزم جدی در رفع موانع کسب‌وکار و ارائه طرح‌های حمایتی از سوی مجلس و دولت در راستای حمایت از بخش صنعت و بازرگانی کشور و حفظ توان تولیدی صنایع کشور هستیم.

 

دومین جلسه هم‌اندیشی سال ۱۳۹۹ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های ايمني و مهندسی حریق استان تهران

مدیران سایر تشکل‌های تخصصی صنعت ساختمان و صنایع نیز با طرح مشکلات و دیدگاه‌های خود خواستار حمایت جدی و بیش‌ از پیش نمایندگان مجلس یازدهم از صنایع کوچک و متوسط کشور شدند.

دومین جلسه هم‌اندیشی سال ۱۳۹۹ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های ايمني و مهندسی حریق استان تهران

پس از پایان صحبت‌های مدیران بخش خصوصی کشور، دکتر شاکری ضمن استقبال از برگزاری چنین نشست‌های مستقیم و رو در رو با مدیران تشکل‌های تخصصی و صاحبان صنایع آن را به فال نیک گرفته و از برگزاری مداوم آن‌ها استقبال کرد. وی برای حفظ و تداوم این ارتباطات و دریافت پیشنهادها و راهکارهای اعلامی از سوی تشکل‌های تخصصی، مشارکت بیشتر در جلسات را از حاضران خواستار شد.

شاکری همچنین آمادگی مجلس یازدهم برای رفع موانع تولید و کسب‌وکار را اعلام کرده و از مدیران تشکل‌های خصوصی درخواست ارائه مشکلات و موانعی که عملاً سد راه صنعت، تولید و بازرگانی آن‌ها شده است به‌طور مستند، مستدل و مکتوب خواستار شد تا امکان رسیدگی و بررسی موضوعات در کمیسیون‌های مرتبط مجلس شورای اسلامی میسر شود.

دومین جلسه هم‌اندیشی سال ۹۹ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های ايمنيدر پایان این جلسه نیز رئیس انجمن ایمنی و مهندسی حریق ضمن تشکر از حضور دکتر اقبال شاکری اظهار امیدواری کرد تا برگزاری چنین نشست‌هایی منشأ خیر و برکت و موجب گشودگی موانع و تنگناهای موجود در عرصه صنعت و بازرگانی کشور شود. در ادامه گزارش تصویری این نشست پربار را از نظر می‌گذرانید.

→ خواندن مطلب قبلی

3 نوع درب ضد حریق

خواندن مطلب بعدی ←

تاریخچه استانداردهای EN54 – NFPA – UL

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 20 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.